top of page
חיפוש
  • אסנת שטרית

למה חשוב ליצור קהילה שתומכת באבחון שלך?

עודכן: 12 בנוב׳ 2022

בסופו של דבר, כשכל אחת מאיתנו מסיימת את הלימודים ויוצאת לדרך עצמאית, אנחנו לבד.

אנחנו פותחות קליניקה לתפארת, בונות לעצמנו שם וצוברות ניסיון ומטפלות באהבה רבה במטופלות שלכל אחת מהן יש סיפור שונה.

אנחנו יודעות מה אנחנו צריכות לעשות ובעצם - לומדות כל הזמן לדייק את עצמנו, אבל הרבה מאד פעמים אנחנו מרגישות לבד.

העבודה היומיומית בקליניקה והעובדה שאנחנו נושאות באחריות האבחון המדויק ביותר של מצב העור - אצל כל מטופלת ומטופלת, גורמת לנו להרגיש לפעמים שאין עם מי להתייעץ.




התלמידות והקוסמטיקאיות שמגיעות להרצאות ולקורסים שלי יודעות שאני מחזקת ומדרבנת אותן לפתח קהילה מסביב לאבחון ולטיפול שהן מציעות וליצור רשת של תמיכה שתעזור להן בכל התלבטות או שאלה פתוחה ולפעמים, פשוט תחזק את מה שהן כבר יודעות ומשוכנעות שצריך להיעשות.


מהי קהילה עבורנו?


עבור קוסמטיקאיות כמונו, קהילה היא הקבוצה המחבקת של קולגות שאנחנו נפגשות איתן באופן קבוע או יכולות להרגיש חופשי להתקשר ולהתייעץ איתן בכל דילמה.

הן מסייעות לנו לחזק אבחנה מסוימת, מלמדות אותנו דברים חדשים, משתפות בשאלות ובהתלבטויות שלהן שמלמדות גם אותנו על מה שאנחנו עושות ובעיקר נותנות בטחון.


העובדה שאפשר בכל רגע להרים טלפון או להיפגש ולבקש להתייעץ, נותנת לנו בטחון להתקדם, להיות יותר נחושות מול המטופלות שלנו ולבחור בטיפולים המתאימים ביותר. אנחנו לומדות אחת מהשנייה כל הזמן.


איך תוכלי לבנות לעצמך קהילה תומכת?


כנסים מקצועיים: בעולם הקוסמטיקה התמיד מתחדש יש שפע של כנסים ומפגשים לימודיים שעוזרים לך להרחיב את הידע שלך והכלים שאת משתמשת בהם בקליניקה, אבל גם להכיר קולגות מכל רחבי הארץ.

אני דואגת באופן קבוע ללכת לכנסים, ללמוד עוד ולהכיר נשים נפלאות שמספקות לי מעגל תמיכה אדיר.




מפגשים יזומים בין קוסמטיקאיות:


ממש כמו מפגשי מאסטרמיינד מקצועיים, שעורכים יועצים, מאמנים ואנשי מקצוע אחרים שפועלים לבד בעסק שלהם ומרגישים שהם צריכים הזדמנות להתייעץ, כך גם אנחנו הקוסמטיקאיות צריכות ליזום הזדמנויות שונות למפגש. בהרצאות ובקורסים שלי אני תמיד מעודדת את התלמידות לחבור יחד למפגשים קבועים שבהם אפשר להתייעץ, להעלות דילמות מקצועיות וללמוד אחת מהשנייה.





אין מקום טוב יותר לקבל בטחון ולהרגיש חלק מקהילה מקצועית מאשר בקורסים ובהרצאות לימודיות.

התלמידות שמגיעות לקורסים שלי יודעות שאני רוצה לחזק אצלן כל הזמן את תחושת הביחד

ואת הבטחון לקום, להתייעץ, לשאול שאלות ולהעמיק את הידע באבחון ובטיפול.

הקשרים שנוצרים בתוך הקורסים בין התלמידות שווים בעיניי את הכל.

כשזה קורה, ברור לי שלצד הידע המקצועי שאני מעבירה הלאה, מתוך שנות הניסיון הרבות שלי, הן לוקחות מהלמידה משהו נוסף וחשוב לא פחות - הן מרגישות שהן לא לבד ותמיד יש להן לאן לפנות כשהן זקוקות לעזרה או לעוד חוות דעת.


אם את מחפשת מסגרת לימודית לקבל בה כלים חדשים וידע נוסף על אבחון העור ולהכיר עוד קוסמטיקאיות שיוכלו לתת לך תמיכה ומענה בכל זמן, אני מזמינה אותך להירשם היום לקורס שלי.



הקורס ייתן לך ביטחון באבחון שאת מציעה למטופלות שלך ותחושה חדשה של ביחד - בזכות קהילה נפלאה של נשות מקצוע שמגיעות ללמוד ולהתפתח.



61 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page