top of page
חיפוש
  • אסנת שטרית

טיפולי עור הם לא פלסטר, אלא תהליך לכל דבר

עודכן: 23 במאי 2023


טיפול וחידוש עור הפנים – הסוד הוא בהתאמה אישית את מסתכלת במראה, מבחינה בכמה קמטים, מרגישה שהגיע הזמן לטפל בעור. אולי את סובלת מסבוריאה או בעיה אחרת, אולי מהזנחה של העור לאורך שנים ואולי פשוט סימני הגיל כבר כאן.

שפע הפתרונות שמוצעים לך מסחררים. קרמים, טיפולי פילינג, טיפולי לייזר ומכשור מתקדם אחר, תכשירים טבעיים, מתיחת פנים וזריקות בוטוקס ועוד. אלו רק חלק מהפתרונות שמבטיחים לנו בפרסומות שמופיעות בכל מקום.

כולנו רוצות לקבל את הטיפול הטוב ביותר, זה שבאמת יגרום לעור שלנו להתחדש, אבל כדי להגיע לתוצאות טובות חשוב להבין שלא כל פתרון מתאים לכולן. מה שיתאים לחברה הכי טובה שלך, לא יתאים לך.


הצעד הראשון: אבחון מקצועי

כקוסמטיקאית ומדריכה ותיקה, אני פוגשת לא פעם נשים שניסו הכל.

הן הלכו להזריק בוטוקס ושילמו סכומי עתק על מתיחות וניתוחים. הן רכשו קרמים יקרים ועברו טיפולי פילינג קשוחים. אני ממליצה, הרבה לפני שאנחנו בוחרות בפתרון מסוים, להתחיל מאבחון מקצועי אצל קוסמטיקאית מנוסה.

אם יש לך דלקת, אם את סובלת מסבוריאה או אקנה, אם מדובר בבעיית פיגמנטציה או עור יבש שלא טופח, הזרקת בוטוקס לא תעניק לך שום יתרון.

הקמטים יהיו שם, העור ייראה עייף ומתיחת הפנים המהירה הזו לא תיצור את התוצאות הטובות.





איך מאבחנים?

אבחון מתחיל מבדיקה של מצב העור – לא רק לפי המראה הכללי, אלא מבט פנימי על מצב העור באמצעות מכשור וציוד מקצועי.

חשוב לי להכיר את הרגלי הטיפוח שלך – שיכולים להשפיע על מצב העור.

האם את דואגת למרוח קרם לחות או שמעולם לא טיפחה את העור?

האם את מעשנת? האם התזונה שלך כוללת מרכיבים עתירי ויטמינים ומינרלים או שאת חיה על אוכל מהיר ולא מזין? האם את שותה מים או בוחרת דווקא במשקאות ממותקים ומשקאות קפאינים?

כל הדברים האלו משפיעים על העור ויכולים ליצור נזק לאורך שנים.


השפעות התזונה על העור שלך

כאשת מקצוע, אני מקפידה על אבחון מתוך הגינות מקצועית – לפני שאני שמה על העור חומרים פעילים וריכוזים של פילינג, אני חייבת לבדוק את מצבו, להחליט מהו התהליך הכי נכון ולדבוק בו.


הצעד הבא: תוכנית טיפולים שמבוססת על אבחון

למרות שהמכנה המשותף של מרבית המטופלות הוא שינוי שהתקיים בעור – בגלל הזנחה, בגלל הגיל או בגלל תזונה לקויה וגם בגלל בעיות כמו סבוריאה או אקנה, חשוב ליצור תוכנית טיפולים שמותאמת לכל אחת ואחת, לפי האבחון שעברה.

אני מתאימה תוכנית טיפולים שכוללת ביקורים בקליניקה ובדרך כלל גם שינוי ההרגלים בבית.

הרגלי הטיפוח שהיו קיימים או לפעמים בכלל לא קיימים במשך השנים, צריכים להשתנות כדי שהטיפול יהיה אפקטיבי.

לא מספיק להגיע ברגע האחרון לקליניקה ולבקש שינוי מקצה אל קצה, אלא להבין שמדובר בתהליך שיכול להיות ארוך. הטיפולים בקליניקה יכולים להתפרש על פני כמה מפגשים,

כתוכנית טיפולים בהתאמה אישית – ולכלול שילובים של תכשירים ושיטות שונות.

בבית, חשוב להקפיד על הזנת העור, תזונה נכונה שמסייעת לחידוש העור, שתיית מים וצמצום הרגלים מזיקים כמו שתיית אלכוהול, עישון או צריכת קפאין וסוכר.





לא לחכות לרגע האחרון

אחד הדברים החשובים ביותר לפני שמתחילים טיפול מבריא לעור הוא להבין שאי אפשר לחכות לרגע האחרון.

אני נתקלת בנשים שרוצות שתוך טיפול אחד אהפוך את העור שלהן לזוהר ובריא, לקראת אירוע שמתקיים עוד רגע או פשוט כי הן חייבות "כאן ועכשיו!". טיפולי עור הם לא פלסטר, אלא תהליך לכל דבר ולכן כדאי להגיע מספר חודשים לפני האירוע או להבין שמדובר בדרך שיכולה להיות ארוכה, לפי מצב העור והטיפולים שצריך לעבור.

בין אם את רוצה להיראות צעירה וזוהרת לכבוד אירוע חגיגי או רוצה לטפח את העור לאורך זמן ולשפר את מצבו, חשוב להיעזר בקוסמטיקאית מקצועית ולהשתמש בתכשירים, טיפולים וחומרים איכותיים, שאושרו על ידי משרד הבריאות.

והכי חשוב להבין שמדובר לא פעם בשינוי פנימי הרבה יותר מחיצוני – מהתזונה הנכונה ועד להכרות עם הרגלי טיפוח שמתאימים לעורך ולך.



60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page