top of page
חיפוש
  • אסנת שטרית

את באמת מכירה אותו ?

נקודת מבט חדשה על החיבור בין קוסמטיקה לחיים עצמם

לא מספיק לדבר היום על מכשור, חומרים פעילים ותהליכי עבודה. החיבור בין אורח החיים ביומיום ובין מצב העור הוא ברור. הטיפול בעור הופך לתהליך אישי שבו כל לקוחה צריכה להבין אילו נזקים נגרמים לעור שלה בגלל תזונה לקויה, עישון, חשיפה לשמש ולזיהום האוויר.

כאן אנחנו נכנסות לתמונה כקוסמטיקאיות מקצועיות ומוכיחות את עצמנו, בזכות ידע מקיף ומוכח שעוזר בין שמירה על עור בריא, טיפולים להצערת העור ולשיפור המראה ובין מה שכל אחת מאיתנו עושה בבית - בחיים עצמם.



איך הקורס יכול לתרום לי בעבודה?

ההחלטה להירשם לעוד קורס קוסמטיקה לא פשוטה עבור מי שכבר עובדת בשטח וכבר מוצאת את עצמה כל יום מול לקוחות בקליניקה, אבל בעיניי הלמידה היא חלק מהעבודה שלנו והידע הוא אינסופי. אנחנו עובדות בתחום שלא מפסיק להתעדכן, להשתנות, להתפתח ולייצר עוד ועוד מוצרים חכמים וטיפולים מתקדמים והאחריות שלנו היא לצבור ידע עדכני. זו הדרך שלנו לעזור ללקוחות שמגיעים אלינו.

את קורס הקוסמטיקה שלי בניתי מתוך הלמידה האינסופית שלי, ניסיון של מעל לשלושים שנה, עבודה מקצועית במכון הקוסמטיקה שהקמתי בשתי ידיי לפני שנים ועקשנות ללמוד עוד, להתפתח ולהכיר את הטיפולים המתקדמים ביותר היום בענף.

לא רציתי להעניק רק ידע, אלא לספק לקוסמטיקאיות שמגיעות אליי הזדמנות להתחבר, למצוא אוזן קשבת ולקבל ייעוץ מאשת מקצוע בכירה גם אחרי שהקורס נגמר.

בעצם, אני רוצה ליצור קהילה.

'

ידע מקיף שיאפשר לך לקחת את הקליניקה שלך קדימה

בתוך מרחב עצום של אפשרויות למידה והתנסות, הקורס "עור הפנים – השותף האמיתי שלי" מבוסס על טיפולים אמיתיים ומקרי בוחן שנערכו לאורך שנים ארוכות. למעשה, הוא מבוסס על סיפורי ההצלחה של לקוחות רבות שבהן טיפלתי לאורך השנים בתחום, לצד ידע רחב ומדעי שצברתי עם השנים.

בתוך הקורס אני עושה סדר פרקטי וענייני בכל המידע שקיים היום בענף שלנו ומביאה אותו אל השטח – אל הקליניקה – כדי שתוכלי לבנות לעצמך תהליך עבודה הרבה יותר יעיל, חכם ונכון מול הלקוחות שלך.



גישות חדשות לאבחון העור – בתוך הקורס אני מציגה את העדכונים האחרונים בכל הקשור לטיפול בעור ומדגימה מהו אבחון חכם שמאפשר לנו להציע את הטיפול המדויק ביותר לכל לקוחה. אני מתייחסת לכמה זוויות שונות של הנושא, בין היתר כיצד פגמים ותופעות הנראות על פני העור נובעות ממקור פנימי, כיצד שובש המחסום האפידרמלי ולמידה והנגשה של המושגים הביולוגיים המדעיים של הרקמה. כל הנושאים האלו מסייעים הלכה למעשה להציע טיפולי פנים עם סיכויי הצלחה גבוהים יותר.

פתרונות טיפול לכל פרופיל עור – אחרי שנדבר על אבחון מקצועי בסטנדרט הגבוה ביותר, נדבר גם על התאמת פתרונות הטיפול לכל פרופיל עור ונבחן טיפולים אמיתיים שמספקים דוגמה חיה לתהליך עבודה נכון. נלמד כיצד לבנות פרוטוקול טיפולי מותאם על פי בעיה עורית ולא על פי תבנית כתובה וסדורה.



פיגמנטציה, עור רגיש ואקנה – בקורס אנחנו שמות דגש על האתגרים הכי גדולים בטיפול בעור. אנחנו חוקרות את העור הרגיש ואת התהליכים המסייעים לתקינות המחסום האפידרמלי ושיפור בריאות העור. בנוסף, נחקור את הטיפול באקנה מתוך נקודת מבט פנימית על הגוף וההשפעות החיצוניות שמחמירות את המצב. נסקור את הגורמים לפיגמנטציה במאה ה-21 ובסביבה המורכבת שבה אנחנו חיות כיום ולא נשכח לנתח בפרטי פרטים את עולם

האנטי-אייג'ינג- ההבנה של התהליכים הביולוגים נדון בתפקוד שכבת הדרמיס מקור החיים של העור החיבור המיוחד בינה לבין האפידרמיס עד כמה הוא משמעותי לכול טיפול הגיל.



חיבור לכל מערכות הגוף – נקודת מבט מקצועית מסתכלת על כל מערכות הגוף בדרך לאבחון העור. מצב העור תלוי במערכות הגוף, במצב הבריאותי של הלקוחה, בסטרס שהיא חווה ביומיום, במזון שהיא בוחרת שמשפיע על העור לאכול ובאורח החיים הכללי שלה. בקורס אנחנו שמות דגש על החיבור בין מצב העור ובין תפקוד מערכות הגוף ומשדרגות בכך את היכולת להציע טיפול בהתאמה אישית ולא על אוטומט.


העור כשותף חי – מתוך האמונה האישית שלי שהטיפול בעור לא יכול להסתכם במכשור ובטכניקות הטיפול בקליניקה אלא חייב להיות חלק משגרת יומה של הלקוחה שלנו, גם כאשר היא יוצאת מהדלת, נתייחס בקורס למשמעות הטיפול בעור לאורך זמן ונדע כיצד לחבר את הלקוחות שלנו לשמירה על העור, כדי שהתוצאות תישמרנה.


אוזן קשבת, הזדמנות להתייעץ וקהילה שמרגישה ביחד

אחד הדברים החשובים לי הוא לספק אוזן קשבת לכל התלמידות והתלמידים המגיעים לקורסים שלי. אני נמצאת שם כדי לייעץ, לענות לשאלות פרטניות, לתמוך ולספק תחושת קהילה וביחד, במקצוע שלפעמים מרגיש מאד לבד.

מתוך הניסיון הרב שלי, למדתי איך כוח הביחד מאפשר לנו ללמוד אחת מהשנייה, להכיר תהליכי טיפול, מוצרים וטיפולים מתקדמים ולעזור זו לזו לפתור אתגרים בתוך הטיפולים בקליניקה.

זה מה שאני שואפת לעשות בקורסים שלי – לחבר ביננו, ליצור נתיב ישיר של שיחה והתייעצות ולהכיר זו את זו כדי לא להרגיש לבד.


אני מזמינה אותך לקחת צעד חשוב בעבודה שלך בקליניקה ולקבל כלי עזר קורס העשרה משמעותי שילך איתך שנים קדימה.



77 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page